De Nye X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

De Nye X-men

A school and world, where everything is posible!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Unoderne fortsætter

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 9:32 am

Logan kigger forundret og undersøgende til, mens hendes sår heles, undre sig kort over den lilla farve, men er mere bekymret for Cora, og kigger derfor op, inden det er helet helt.
"Cora, er du okay?" spørger han igen, og ser så ud af øjenkrogen hvordan hendes sår på brystkassen heler. Han tænker for sig selv, at det er godt, Leech ikke ser det. Han plejer ikke at have det så godt med sår, specielt ikke de dybe af dem.

Xavier fanger Cora's blik, og kryber nærmest sammen i sin kørestol, inden han forsætter. Storm ryster nogle gange på hovedet, kigger så på Xavier.
"Det her er noget, jeg kunne have gjort. Hvem er det, der står bag?" spørger hun, og ser så det blik Cora sender Xavier. De er måske 3-4 meter fra dem nu. Xavier stopper op igen, og ser meget undskyldende på Cora.
"Jeg vidste ikke, hvor langt jeg var gået, før jeg blev gjort opmærksom på det. Det var ikke min mening at rode i noget som helst, for du skal selv have lov til at sige, hvad du synes vi skal vide. Jeg siger intet til de andre, jo mindre du vil have de skal vide det, det lover jeg dig" Man kunne se på ham, han var ked af, hvad der var sket, det havde ikke været hans intensioner at gå længere, end hun selv tillod det. Han tænkte til hende:
'Hvis jeg skal lære dig at holde alle dine skjold oppe, så sig til, jeg vil dig intet ondt. Lige nu er det kun en tanke du høre, jeg går ikke længere end det.' Mens han tænkte dette til hende, så han meget undskyldende og bedende på Cora.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 9:48 am

Cora nikker stille til Logan "Ja, det gør ikke ondt" svare hun

Cora kigger på Storm "Så du kan dette?" spørg hun og kigger på Leech "Burde man ikke gøre noget for at han overlever, jeg tror han er bleven ramt ret meget" siger hun og kigger så på Xavier

"nok kunne du komme så langt ind hvorfor gjorde du det! Du vidste jeg ikke brød mig om det!" knorre hun men sukker så "Sket er sket, men for at spørg om noget helt andet" siger hun så og kigger på Storm "Er det muligt du kunne bruge dine evner så dette ikke sker igen?" spørg hun helt roligt
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 10:12 am

Logan nikker, og prøver så at få sig vendt, sådan at han også kan se Xavier, samtidig med at han kan støtte Cora og have Leech i nå-afstand for dem begge.

Storm kigger spørgende på Xavier, han siger intet, ryster blot en enkelt gang på hovedet, det er synligt, hun lige spurgte ham om noget mentalt, og at han ikke vil svare hende. "Bare gør det" siger han stille, og triller så tættere på Leech.

"Cora, vil du prøve at bruge en evne, hvor du slipper ham, for så at tage hans hånd igen, og se om det stadig virker? Storm er her til at hjælpe dig, hvis det bryder ud igen. Jeg kan ikke selv teste, men det er for at finde ud af, om han er bevidstløs eller bare sover dybt" siger han, sender hende så en mental besked om, at det var E10, der ledte ham, han gik ikke hvor han ikke fik lov.
"Hvis du kan bruge evnen mens du holder hans hånd, betyder det, han er bevidstløs, men bruger sine sidste kræfter på at holde din storm i skak. Ellers er han bare gået i dvale, eller sover meget tungt." han sukker, og sender mentalt bud til hospitals fløjen efter en sygeplejeske.

Storm går lidt væk, og bruger efter cirka 5 minutter sine evner på at få slukket de sidste små flammer og lignende, samt at skabe noget solskinsvejr udenfor. Under episoden var det begyndt at regne kraftigt lige udenfor deres område, hvilket kunne ses gemmen enkelte vinduer på gangen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 10:24 am

"Så du vil have mig til at slippe, bruge mine evner og så tage hans hånd for at se om han sover" spørg hun med en mine der er `er du ude på at dræbe nogle´ "og hvad se hvis han er besvimet hvem skal så standse det, så jeg ikke fra dræbt nogle" spørg hun små irriteret over ikke at have energi til at rejse "desuden vil der ikke være nogle garanti for at det vil stoppe selv hvis han ikke er besvimet" siger hun og sender så mentalt "det er du selv skyld i, ved at vække E10" hun kigger irriteret på ham og kigger så på storm da hun bruger sine evner
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 10:51 am

"Hmm.. Ja okay, det kan jeg godt se så. Vent lige et øjeblik så, så tester Storm det i stedet." sagde Xavier, og kiggede så imod Storm mens hun fik ordnet gangen. I det sekund, hun blev færdig, plingede elevatoren, og to sygeplejer kommer ud med to båre, og bevæger sig over imod dem. Den ene undersøger Leech, mens den anden går over til Cora, og undersøger hende, alt imens ingen af dem bryder den forbindelse der er imellem Cora og Leech. Sygeplejerne kigger kort på hinanden, nikker så, og bytter plads, hvorefter undersøgelserne forsætter. Undersøgelsen af Leech foregår ved at den mandelige sygepleje ligger sine hænder på hans tændinger, lukker øjnene, og sidder bare der, helt stille. Undersøgelsen af Cora er mere som en almindelig sygepleje ville gøre det. Den kvindelige sygepleje undersøger desuden Coras hænder grundigt, eller så godt som hun kan uden at bryde forbindelsen.
Da Storm er færdig, går hun over ved siden af Logan og sætter sig ned foran Cora. "Du så hvad jeg gjorde der, det er kun en lille smule af, hvad jeg kan. Hvis du vil se mere, er vi nødsaget til at skulle udenfor og et lille stykke væk herfra skolen af." hun kigger på Xavier, og så tilbage til Cora. "Vi kan tage ud på træningspladsen, hvis du vil?" slutter hun, og kigger så hurtigt rundt for at se, om der skulle være noget, hun havde glemt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 11:17 am

Cora kigger mod lægen og havde hun energi til det skred hun fra ham, kvinden til gengæld var ikke så slem igen, hun kigger på manden da han ligger hænderne på Leech tændinger, hun sukker det forklare en hel del hvorfor hun ikke ville have ham til at røre hende. Hun lader lægen se, der er intet at se, hun havde ingen sår eller noget selv de steder hendes tøj var ødelagt var begyndt at samle sig. Hendes handsker var der godt nok ikke men selv de var begyndt at genskabe sig. Den ene handske lå ved en potteplante mens den anden lå tæt på elevatoren som hende og Logan var kommet ud af.

Cora har ikke energi til at flytte sig det store men kigger på Storm "og hvad så hvis vi ikke når så langt. for lad os sige det som det er, hvis ikke Leech var kommet havde det her ikke endt godt, desuden tror jeg ikke på vi når så langt før det bryder ud igen" spørg hun
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 11:41 am

Kvinden havde før set andre reparere sig selv, hun kendte jo Logan, så det var ikke det, der fik hende til at se overrasket op på Cora.
"Dit tøj? Det reparere sig selv?" siger hun overrasket, kigger så ned, blinker nogle gange for at være sikker på, hun har set rigtigt, og kigger så op igen. Manden, som var healer, kigger nu over på Xavier.
"Han er okay, han skal bare have lov til at hvile. Skal vi tage dem begge med ned på stuen?" siger han, og peger på forbindelsen mellem Cora og Leech og på bårerne. "Vi har plads til, de begge kan være der, til Leech vågner igen."

Storm kigger tænkende op mod loftet, så tilbage på Cora igen, lige tids nok til at se, hvordan handskerne kommer frem på hendes hænder. En smule overrasket, får hun bevæget sig en smule tilbage. Der er kun en anden person i denne verden, hun har set gøre noget lignende dette: Mystique. Hun kigger overrasket på Xavier, som også har set det ske, for at få bekræftet det, hun lige så. Han nikker til hende, det var rigtigt nok, det der var sket. Hun rystede det af sig, og rykkede så hen på plads igen. Når Xavier tog det så roligt med det, så kunne der ikke være noget helt galt.
"Jamen, så snart både dig og Leech er kommet til kræfter igen, kan vi da tage afsted?" siger hun spørgende.

Xavier kigger på manden. "Det er helt op til Cora, om hun vil med over i fløjen. Hvis ikke, må vi blive her, eventuelt gå ind på en af de tomme værelser." han kigger på Cora. "Hvad siger du til det? Hvad vil du anbefale, eller hvad har du lyst til?"
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 3:49 pm

"det gør det vel" svare hun som var det helt normalt.

Cora opdagede godt Storms reaktion men forsøgte ikke at reagere på det, den del af hende havde få taget godt imod, selv om hun aldrig havde bedt om noget af det. Det gør hun rykker uroligt på sig.

Cora nikke stille "Jeg tror ikke jeg har energi til at rejse mig" løj hun, men da hun var så god til det, lød det som sandheden, og det helt løgn var det ikke, hun var ret overbevist om at hvis hun forsøgte at rejse sig ville hendes ben give efter under hende.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 4:15 pm

Kvinden blinkede nogle flere gange, men sagde ikke mere, hun undersøgte i stedet videre. Da hun var færdig med sine undersøgelser, gik hun hen langs gangen, hvor der ude foran hver dør, var et lille skilt med, hvem der boede hvor. På afstand, kunne det dog godt se ud som om hun kiggede igennem døren eller lignende. Hun kom til en dør, cirka halvvejs nede af gangen, hvor hun bankede på døren, inden hun gik ind.

Logan ligger mærke til, hvordan hun rykker uroligt på sig. Han har også set, hvordan hendes tøj heler, men har holdt hans overraskelse tilbage. Han har immervæk lige set hende lave en storm uden lige, så der er ikke meget, der kan overraske ham synligt lige nu. "Du virker urolig, er der noget i vejen?" spørger han med et lille smil

Manden nikkede. "Hvis du ikke har energi, så har vi båren, som vi kan hjælpe dig op på, hvis du vil?" han går over til en af bårerne, folder benene ned, således at det nærmest er en madres i gulvhøjde, for at vise hende, hvor lidt hun skal gøre, inden han går over til Leech igen, og lagde hænderne på hans tindinger igen. Han drejer hovedet mod Xavier. "Leech vil snart komme til bevidsthed, men han vil ikke vågne så meget op, at han kan lave noget. Han vil, om nogle ville kalde det, 'få øjne' inden for den næste halve times tid." siger han, inden han vender blikket tilbage til Cora. "Men hvad siger du, gang, værelset derover..." han pegede imod den dør, hvor kvinden forsvandt ind af, "... eller hospitalsfløjen?"
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 4:25 pm

Cora klemmer let om Leech hånd, da Logan spørg, og ryster stille på hovedet i håb om at han ikke ser at det er løgn.

Cora ryster let over hele kroppen da hun vil sætte sig en smule mere op, og må da også opgive og lade sig falde tilbage i den halv siddende stilling. "hospitalsfløjen vil være bedst" mumler hun selvom det ikke lige er et sted hun har lyst til at være.
Det gys let over hende ved tanken om de mange gange hun havde været fanget i det hospitals lignede lokale, uden mulighed for at flygte.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 4:53 pm

Logan mærker at hun bliver ved med at ryste, og har en fornemmelse af, hun måske ikke fortæller alt. Han kigger på hende med sammenknebne øjne, og ligger så mærke til, hun prøver at sætte sig mere op. 'Måske hendes rysten skyldes det?' tænker han for sig selv, og støtter hende så godt han kan komme til. Da hun falder tilbage igen, sukker han, og nikker til lægen. Manden henter båren, folder den anden ned, og sætter den ved siden af Leech. Storm flytter sig, så lægen kan komme til med båren, og snubler over sin kappe, hvilket resultere i, at i stedet for at falde pladask ned på Logan, begynder hendes ben at svæve, og hun ligger vandret i luften, løftet af sin egen vind. Det blæser en lille smule ved Logan, men nok ikke så meget, det ville kunne mærkes over til Cora. Hun rækker om bag sig, tager sin kappe, og ligger/taber den på gulvet, hen over Leech som et slags tæppe, inden hun får sig rejst op i luften, og svæver lidt væk derfra og lander.
"Undskyld, det var ikke lige meningen!" siger hun med et lille grin, tydeligt flov over situationen. Båren ved siden af Leech var blæst lidt væk, mens den til Cora lå op af væggen bag det sted, Storm før sad. Hun gik over, tog båren, og lagde den på plads igen, ved Coras fødder, inden hun tager sin kappe, folder den sammen, og ligger den i en lomme/taske på Xaviers kørestol. Xavier griner bare, men siger intet til det. Hendes røde kinder står i tydelig kontrast til hendes hvide hår.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 5:12 pm

Cora smiler roligt og forsøger at kommer mere op men må igen opgiver og kigger irriteret på båren og sukker så "det skal jeg nok have noget hjælp til at komme op på"
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 5:33 pm

Storm nikker bare, inden hun rykker Leech's båre hen til hans fødder også, så de er ved siden af hinanden. Hun vender det hvide ud af øjnene, stormen kommer frem i hendes øjne, og hun letter en smule fra jorden, løfter så langsomt hendes hænder, og løfter på denne måde både Leech og Cora på samme tid, uden at bryde deres forbindelse, over på bårerne. Logan følger med Cora ved at rejse sig og støtte hende hele vejen over til båren.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 5:38 pm

Det er tydeligt at Cora ikke kan lide at blevet løftet men gør sit for at holde sig i ror. Hun ligger anspændt på båren men er glad for at Logan følger med.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 5:48 pm

Da de er kommet sikkert over på båren, rejser Logan og manden bårerne op samtidigt, hovedet først, derefter benene. Mens hovedet er løftet og benene nedad, 'skubber' Storm dem begge, så de bliver på båren. Da de begge ligger på båren, begynder Leech at røre uroligt på sig, dog uden at vågne. Logan står ved siden af Cora, klar til at hjælpe hvis hun har brug for det.
"Vil du gerne sidde op?" spørger han, og kigger kort til Leech. Han bevæger sig om på den anden side, så han står mellem bårerne, og tager ved Cora og Leech's hånd, så Leech ikke slipper når han vågner. Hvis Cora vil op og sidde, vil han hjælpe hende med det, med en hånd sammen med manden, hvis ikke, sker der intet.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 5:50 pm

Cora ryster på hovedet og lukker øjnene og forsøger at holde sig i ror selvom hver en celle i hende skriger på at hun kommer væk
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1Tirs Jan 26, 2016 5:56 pm

Manden går hen og står ved hovedet af Leech, og kvinden kommer så tilbage og stiller sig ved hovedet af Cora. De skubber sammen bårerne over i elevatoren og tager ned på hospitalsfløjen, alt imens Storm og Xavier følger med bag ved dem, og Logan imellem dem, holdende om Leech og Coras hånd.

[OUT]

forsættes i denne tråd
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Unoderne fortsætter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Unoderne fortsætter   Unoderne fortsætter - Page 3 Icon_minitime1

Tilbage til toppen Go down
 
Unoderne fortsætter
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
De Nye X-men :: Skolen :: Kantinen og køkkenet-
Gå til: