De Nye X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

De Nye X-men

A school and world, where everything is posible!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 To er godt. Tre er for mange.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Fre Jan 29, 2016 11:22 am

fortsættelse af denne tråd

Cora ser Logans tegn og når også at læse det hun smiler let og kan ikke holde et let grin tilbage, men det kunne også være fordi E10 kræver Logans fulde opmærksomhed og selv den lille mentale fravær fik hende til at puffe til hans hånd.

Hun kigger igen en i jorden "det skal de ikke" svare hun tørt "de eksperimenterede ikke på mig" mumler hun lavt så kun Logan ville kunne høre det, mens tankerne løber omkring nogle af de ting hun havde oplevet, hvis Xavier ser med her vil han få en førelse af at stå på sidelinjen ude afstand til at gøre noget imod de handlinger der bliver gjort.
Hun tænker specelt på nogle af hendes opgaver, som ofte var et dræbe eller uskadeliggøre folk, hvor hun ingen kontrol havde over sig selv, som var hun blot en maskine der var programmeret til at gøre det. Hun  får tåre i øjnende men skjuler det ved hjælp af håret, E10 kan selv mærke det og hopper over til hende og skubber sig trøsteden op af hende for at opmuntre hende, hvilket også virker til en vis grad. Tårende er hverfald væk.
Cora kigger så på Xavier "Hvis i kan det så er det nok det bedste, jeg vil hverfald ikke tilbage" siger hun så roligt hun nu kan, godt nok kan man godt høre hun at hun er bekymret for noget mere end bare det at de finder hende.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Fre Jan 29, 2016 10:59 pm

Logan griner let af E10's handlinger.
"Du er jo ikke så slem alligevel!" siger han, og nusser den noget mere bag ørerne også, og bliver ved med at ae den, til den går tilbage til Cora igen.

"Vi skal nok sørge for, de ikke opdager dig søde ven, vi vil gøre alt i vores magt til at holde det skjult. Med de evner, vi er født med, har vi jo fra små lært at skulle være diskrete, og ikke lade os opdage af andre." Han så nogle af hendes tanker, og fik et trist ansigtsudtryk, inden han så forsatte.
"Med alt det, de har udsat dig for, forstår jeg dig nu også rigtig godt. Men tro mig, når jeg fortæller, de aldrig vil finde det her sted. Der er brugt en evne imod skolen, der gør, at ved man ikke den er der, eller har fået det fortalt af en lære, så kan du ikke se den. Og så virker den større indvendigt end udvendigt, hvis ikke du skulle have lagt mærke til det endnu." han smilede, og kiggede rundt for at finde et sted, hvor der var noget, der kunne opmuntre Cora.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 1:55 pm

Cora holder let om E10 mens hun lytter til Xavier. "tak" siger hun og forsøger at smile.
Hun kigger stille frem for sig "Men jeg kunne se den" siger hun tørt "Så hvis det er sandt vil det så sige at en af dine lære har valgt at slutte sig med dem" spørg hun.

E10 kigger mod Xavier, tydeligt irriteret, da den opfanger han læser hendes minder, selv hvis det var frit.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 2:35 pm

Logan grinede.
"Ja selvfølgelig kunne du se skolen, du fik det jo fortalt af os, at den var der!" sagde han, "og du fulgtes med mig over til skolen, jeg er lære på skolen, hvis du skulle have glemt det."
Han kigger spørgende på hende, inden han rejser sig og trækker stolen med over ved siden af Cora, så han kan komme til at sidde og nusse E10 samtidig.

Storm, der har siddet som forstenet og gloet på hendes nu hele kappe en rum tid, rejser sig pludselig, og går over til Cora, bukker sig, og prøver at give Cora et kram. "Tusinde gange tak, vitterlig, tak af hele mit hjerte!" Hun kigger på E10, aer den på hovedet og klapper den et par gange, inden hun svinger sin kappe over skuldrene igen, og bevæger sig ind af. "Jeg skaffer os noget aftensmad, noget bestemt, I gerne vil have?" siger hun, nikker til noget, Xavier fortalte hende, og bevæger sig så helt indenfor, med retning imod køkkenet.

Xavier mærker E10's irritation, og stopper straks, han vil ikke ende på E10's dårlige side. Han kigger undskyldende på hende, og kigger så rundt igen, og ser, hvordan Leech stadig sidder i sin stol, halvsovende.
"Leech, hvorfor går du ikke ind til Medha og får sovet i stedet? Jeg er sikker på hun kan give dig noget, som kan hjælpe dig til at sove igennem smerter og alt det andet" siger han, halvt vækker Leech, så han våger i et chok, metallet i benet bøjede sig, og han falder fladt på jorden. Da han rejser sig, har han fået næseblod, og endnu flere ridser på hænderne. I hans drop, løber den sidste dråbe af det lilla substans ned i slangen, og ind i hans arm, dog er ikke alle hans sår helet endnu. "Så kan du også få skiftet din uponyaji der" slutter han og peger på hans arm. Leech får sig rejst, nikker, og søvndunken trisser han ind på hospitalet igen.
Han kigger på Cora, triller så lidt tættere på hende, så der ikke er flere meter imellem dem, og kigger så på Logan.
"Gider du finde et bord?" spørger han, og kigger så over på Cora igen. "Hvad vil du gerne have til aftensmad? Storm er snart i køkkenet. Hun blev lige stoppet af nogle elever undervejs. Sådan er det at være lære her på skolen." slutter han med et grin
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 2:52 pm

Cora rykker væk da Storm vil give hende et gram, men E10 skraber muntert op da hun bliver aget. "det var så lidt." smiler Cora venligt med et let smil for at vise Storm at hun blot ikke bryd sig om at blive krammet

"jeg var her før det" svare hun så stille igen "Før jeg mødte nogle af jer" tilføjer hun og kigger stille mod solen der er ved at gå ned.
Cora kigger stille på Leech da han går ind. og trækker vingerne let om sig for ikke at fryse.

"Hvis der er amadillon suppe tilbage vil jeg gerne have det" smiler hun, velvidende at der sikket ikke er mere tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 3:14 pm

Både Xavier og Logan kigger forvirret på hende.
"Hvordan kan du have været her før? Hvornår?" kommer det fra Logan, alt imens Xavier lukker øjnene og går ind i sig selv, for kort efter at komme tilbage, stadig ligner han et lige så stort spørgsmål som før.
"Jeg ved det er hårdt, men vil du ikke fortælle mig navne på nogle af dem, så jeg kan få opretholdt freden herfra? Så vi kan få dem lukket ud? Hvis det er en af lærerne, der har snakket med dem, så ender det muligvis med, vi skal til at flytte med hele skolen igen." siger han foruroliget, og smiler så kort "Storm har bedt om suppe til dig, Logan, du får kokkens overraskelse" siger han, og forsætter så i et alvorligt toneleje "men virkelig, hvordan kan du have været her før, og hvornår? Og hvorfor sagde du intet, da du kom hertil sammen med Logan?"
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 3:28 pm

"jeg kender ikke navnet på ham, jeg snakkede kun med ham en enkel gang. så jeg ved ikke hvor meget hjælp jeg er." sukker hun tydeligt træt af hun ikke vidste mere "Jeg kan huske at han var mere intereseret i min føniks end alt andet" tilføjer hun med et let smil og E10 skraber op og ryster sig. "Jeg ved de andre der snakkede om at det var underligt at en som ham kom der, så hans evner er nok specielle" sukker hun og kigger stille på Logan

"Jeg var her natten til i dag, og jeg tænkte ikke over det, hvorfra skulle jeg vide at skolen endeligt var beskyttet på den måde, så jeg så ikke noget underligt i det, før du nævnte at ingen skulle kunne finde skolen uden hjælp." svare hun.
E10 hopper ned og ryster sig igen og sætter så af, i det samme starter den lilla ild, og flyver rundt om skolen. Hun lander uden for kantinen og kigger stille ind.
Cora smiler stille "Hun vil blot have lov til at se sig lidt om, hun kommer tilbage" siger hun.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 4:08 pm

"Hmm... Ved du det mindste om, hvad han kunne med sine evner? For det lyder ikke umiddelbart som en lære her fra skolen. Kan du huske hvordan han så ud? Alt er en hjælp. Om det så er, at han virkede til at have en fregne gemt på venstre balle, så kan det hjælpe." siger Xavier, mens Logan sidder grov alvorligt og kigger på hende. "Var det en ældre mand, gråhåret? For jeg tror måske, jeg ved hvem det er så." siger han, nærmest i munden på Xavier, og hører så Xavier's kommentar omkring fregner, og kan ikke holde et grin tilbage, men han bliver forholdsvis alvorlig igen bagefter.
De følger E10 med blikket, og ser, hvor hun flyver hen. "Vil hun også gerne have noget mad med?" spørger Xavier, der har set hendes rute gennem elevernes øjne, og smågriner lidt, da hun lander ved køkkenet. "Hun kigger sig forresten bare så meget rundt, som hun lyster, jeg stopper hende ikke" siger han, og Logan kigger en smule bedrøvet der, hvor E10 før lå. Hvem skulle han nu ae? Det ville være så forkert at ae Cora. Han rystede på hovedet, rejste sig så og hentede et bord, og satte det imellem dem, inden han satte sig ned igen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 4:33 pm

Cora høre halt efter dem begge og må også små grine, men ligesom Logan stoppede hun hurtigt igen "Gråhåret, det ved jeg ikke han havde en hjelm på, hele tiden, men han havde en kappe på, sort udenpå og bodo rød inden ind" svare hun med en trækken på skulderne "men jeg kan ikke huske meget jeg var ikke ret gammel" siger hun så.

Cora giner lidt og ser så på Logan "manglede du en nu" griner hun da han rejser sig for at hente bordet. "Hun spiser hvis det bliver tilbudt, men hun har ikke brug for det, så længde jeg spiser" svare hun så "Men hun vil sikkert godt" tilføjer hun med et smil.

E10 letter fra vinduet og flyver en runde om huset og lander ved dem igen. E10, der lige har haft ilden tændt og derfor brænd varm, hopper op og ligger sig ved Logan.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 5:29 pm

Logan trækker tænksomt på øjnene, en hjelm..... Det kan kun være en person, mon Xavier har samme person i tankerne? Han kigger på Xavier, som bare kigger forvirret tilbage på ham et øjeblik, inden det er som et lys går op for ham. "ERIC! Hvad har han gjort ved dig?" spørger han, nikker så, og sender mental besked til Storm om at medbringe snacks til E10. I det samme kommer E10 tilbage, og sætter sig ved Logan. Logan aer hende en enkelt gang, lige inden varmen når ind til hans hud. Da rejser han sig hurtigt, kigger undskyldende på E10, og begynder så at finde stole, i samme øjeblik, som Storm kommer ud igen med mad i stakkevis, alt sammen flyvende foran hende. Hun går over imod bordet, og får det hele sat ned på bordet, inden hun går over imod den tomme stol, Logan lige havde sat imellem ham og Xavier, hvor hun så sætter sig. Logan går over til sin stol igen, løfter E10 en smule op, og sætter sig så ned på stolen, nu med E10 i skødet, hvor han straks begynder at ae hende, nusse hende, og få hende til at have det godt. Han rækker ind på bordet, og tager en rund, lille bakke, hvor der er flere mindre skåle med små snacks i på, så som kiks i en, tørrede frugter i en, vindruer, bananstykker og så videre i de andre. Han tager denne, og trækker den hen, så E10 kan dufte den, tager så den med kiks og rækker over til hende.

"Tag endelig for dig!" siger Storm, inden hun rejser sig igen, og går rundt om bordet for at komme ind igen. "Jeg finder lige noget at drikk-----aaahh!!" hendes sætning bliver afbrudt, da hun falder over stolen, som Leech før sad på. Hun får sig hurtigt rejst igen, og smider stolen op i luften, inden den flyver væk og forsvinder et eller andet sted inde i skoven bag dem.

Xavier ryster på hovedet, "kom du nu bare ind efter det drikke. Jeg sender en på jagt efter endnu en stol senere. Det er jo nærmest blevet til en leg for dig, er det ikke Storm?" siger han med et smil og grin på læben, inden han rækker frem og tager noget af det brød, der også var i stakken, og kigger så på Cora. Storm går ind. "Men Cora, kan du huske, hvad han gjorde ved dig? Hvorfor han var så interesseret i E10?" slutter han, og spiser af brødet.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 5:52 pm

Cora når ikke at flytte E10 før Logan er oppe og små griner da Storm falder over stolen "Hun kan godt være varm når hun lander" smiler Cora undskyldende til Logan, men er glad for at E10 stadig er ved ham.

E10 kigger let på Logan da han rejser sig og vipper hovedet stille og lader ham også løfte sig op, selvom hun er klar til at flyve hvis hun fløte sig utryg, men slapper af igen da Logan placere hende igen. E10 nyder Logans opmærksomhed og kigger også underne da han rækker sig frem, men kigger veltilfreds på skålende og tager også en kiks da skålen kommer ned til hende.

Cora tager noget af suppen og kigger stille på E10 og Logan "Hun er vild med alt slags frugt og nøder" smiler hun og E10 laver en let lyd som mest virker som om hun bekræfter Cora.
Cora sukker og kigger let på suppen "Jeg mindes ikke at han gjorde noget, han var blot interseret i hende som helhed. Vi var ikke nær så gode venner dengang, der er først de sidste ni år vi har været venner som nu" smiler hun roligt "Men han snakkede meget om at han aldrig havde set en som hende, noget med at han havde set vandes, vindens, jordens og ildens fønikser, men aldrig set en der var lilla" sukker hun og spiser lidt "Men han kom kun den ene gang, jeg har ikke set ham siden" tilføjer hun, det er tydeligt han er en af de bedre minder
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 6:26 pm

Logan kiggede chokeret og skræmt på Cora. "Forbandt du lige Magneto med et godt minde?? Det er da umuligt!!" Xavier stopper Logan inden han når at sige mere, og blive mere vred. Logan trækker vejret dybt et par gange, meget dybe vejrtrækninger, kæler så igen for E10, trækker hele fadet over til hende, og kigger så op på Cora igen. "Undskyld, men de eneste minder jeg har sammen med Magneto er hvor han smider rundt med mig eller på anden vis mishandler metallet i min krop." Han trækker igen vejret dybt, og sukker så. "Men jeg kan forstå hvorfor han var interesseret. Lilla er en flot, men usædvanlig farve" slutter han, og forsætter sin kælen for E10, mens han selv rækker ned og tager en enkelt kiks eller et stykke frugt ind i mellem, dog langsomt, så E10 kan stoppe ham, hvis han ikke må.
Xavier kigger på Logan. "Så er det vidst ikke nu, jeg skal fortælle dig, han starter som lære på skolen næste måned, dog mest ude i marken, for at hjælpe mig med at finde flere af vores venner" mumler Xavier, velvidende om, både Logan og Cora vil kunne høre det.

Storm kommer tilbage med massere af forskellige flasker, både almindelig vand, men også saft, sodavand og andet. Hun ser hvordan Logan snacker i E10's snacks, og netop som han tager det tredje stykke op til munden, stopper hun ham: "Logan, det der er til min nyeste kammerat, som du sidder med, vil du så lade være med at spise hendes mad? Hvad med at tage noget af alt det andet, der er på bordet? Jeg har endda taget en øl med til dig!" siger hun, Logan sender hende et hurtigt irriteret blik, men rækker så frem efter øllen med den ene hånd, og rækker æblestykket ned til E10 i stedet. "Undskyld tøsen, her!" siger han, og da hun tager det, løfter han hånden, trækker en enkelt klo frem, og åbner sin øl med den, inden han trækker den ind igen og forsætter med at ae hende.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 6:41 pm

Cora kigger undrende på Logan "Det gør man hvis alle andre forsøger at dræbe dig" svare hun spydigt igen "Jeg har kun få gode og tro mig de andre er ikke til dels" sukker hun og ser stille på ham "Han brugte ikke sine evner ved mig, derfor har jeg heller ikke dem, men det betyder ikke jeg ikke kan hvad han kan, jeg havde intet navn på ham, men jeg er upåklageligt bekendt med hans evner" sukker hun og små hvisker så lavt at kun Logan ville kunne høre det "Han var nok mere interesseret i det E10 og jeg kan end hendes farve." og ser ned i suppeskålen der nu er tom. Cora høre godt hvad Xavier siger men er sikker på at han ved hvad han laver.

E10 kigger let på Logan når han tager et stykke og tager så selv et stykke. Hun kigger små irriteret på ham da han tager et stykke æble, og tager det hurtigt da han rækker det tilbage til hende selvom hun selv havde en kiks.

Cora rækker ind efter noget lasane og begynder at spise da hun har sat sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 7:21 pm

Logan bliver et øjeblik overrasket over hendes udbrud, men tager sig hurtigt sammen. "Undskyld, det var mere fordi jeg kun har dårlige minder med ham. Men hvis du kan noget af det samme, som han kan, vil du så ikke nok love mig ikke at kaste rundt med mig? Jeg synes det er irriterende nok, når Magneto gør det." Han hørte ikke Xaviers mumlen, hvilket et eller andet sted, vidst var godt nok. "Og vi forsøger ikke at dræbe dig, vil jeg lige hilse og sige. Det skulle da kun lige være, hvis du har allergi overfor et eller andet, som du ikke har fortalt os noget om endnu, for i så fald, er det ikke med vilje!" slutter han med et grin, ikke et eneste øjeblik stoppet med at kæle og nusse E10. Han drak de sidste dråber af sin øl, og rakte så ud efter en skål med mad, og begyndte at spise det. Tre-fire mundfulde inde i det, indså han, hvad det var, og kunne ikke skjule sin foragt. "Storm, hvorfor har du taget fyldt lever med? Det smager jo af....." han stoppede sig selv, og rakte så skålen til Storm, som gladeligt tog imod skålen og begyndte at spise. Logan rækker frem efter en ny skål, og tjekker denne gang indholdet inden han begynder at spise det. "Indbagt laks! Se, nu snakker vi!" siger han, og foragten er tydelig i Storms ansigt. Logan griner af hendes ansigts udtryk, tager så en af de tomme tallerkner fra bordet, kommer lidt laks på den, og rækker det til E10. "Vil du smage lille ven?" spørger han, klar til at dele sin mad med hende, hvis hun vil det.

Xavier sidder bare og ryster på hovedet af det hele, inden han tager endnu et brød, denne gang en af de fyldte madbrød. "Cora, hvad siger du til, vi snart finder dig et værelse? Eller vil du være bange for at komme tilbage på den gang?" spørger han, og tager så en bid mad.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Søn Jan 31, 2016 7:42 pm

Cora nikker stille "Man møder folk hvor man er og samler sine egne meninger om dem. Han var den eneste der ikke prøvede at gøre mig noget den gang, selvom jeg ved hvad han kan bekymre det mig ikke synderligt når jeg har E10 ved mig" smiler hun stille

E10 hopper ned og over terrassen hun springer stille op på hegnet og kigger stille, før hun letter og flyver rundt "Hun vil nok gerne være lidt i ro" smiler Cora "hun er ikke van til andre end mig i så lang tid" siger hun roligt og ved at E10 sikkert flyver ud over havet.
E10 flyver ganske rigtigt ud over havet og svæver rundt der.

Cora kigger stille på bordet og derefter på Xavier "det vil være rart" smiler hun "Og for den lille smule på gangen? jeg overlever, har prøvet værre" fortsætter hun roligt og tager den sidste bid af lassangen.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Man Feb 01, 2016 11:21 am

Logans ansigt bliver en smule trist, da E10 letter og flyver væk. Dog får han hurtigt et smil tilbage, da Cora fortæller hvorfor.
"Det er ganske forståeligt! Jeg tror jeg ville have det på samme måde, hvis jeg var hende." siger han, mens hans øjne følger hende så langt han kan. Han giver sig selv en mental note om altid at have TUC-kiks på sig, så han kan give dem til E10. Xavier griner en smule af den tanke hos Logan, og vender sig så imod Cora igen.
"Jamen, når vi alle sammen er færdige med at spise, så får vi lige ryddet op, inden vi går!" siger Xavier, men i samme sekund kommer Medha ud fra hospitalet.
"Du høves ikke rydde op boss, nattevagten og jeg har ikke fået aftensmad, så vi skal nok rydde op efter jer!" siger hun, inden hun forsvinder ind igen.
"Jamen, så er den klaret, Logan, Cora, Storm, skal vi gå nu?" siger han, som han kigger på dem efter tur.
Storm rejser sig straks, mens hun kigger opad mod nogle af vinduerne ovenpå.
"Jo, lad os.... okay, nej, I må have mig undskyldt. Cloudie er stadig ikke gået i seng, og klokken er langt over hendes sengetid. Jeg skal lige op og se, hvem hun ellers holder vågen!" siger Storm, inden hun kigger på Cora og Logan efter tur. "Sov godt begge to, vi ses imorgen! Og dejligt at møde dig Cora, jeg glæder mig til at du kommer til mine timer og giver mig den modstand ikke mange elever kan!" slutter hun, tager en flaske i hånden, skruer låget af, og begynder at drikke, som hun går ind af, halvt svævende for ikke at snuble igen.
Logan spiser det sidste af sin laks, og rejser sig så også, tager en øl mere, og går indad. Xavier og Cora følger efter.

___________


De når værelserne på den samme gang, som de var på tidligere. Der er ikke de store tegn på, der overhovedet har været en kamp, foruden Coras handsker, som er lagt pænt i et sæt ved en af blomsterne. De går ned af gangen, og cirka halvvejs nede, åbner Logan en dør, men bliver selv stående udenfor, så Cora kan gå ind først. Han klapper to gange, hvorefter lyset tændes.

Indenfor er der først og fremmest en bred entre, efterfulgt af en kæmpe stue, hvor der i enden er en stor dobbeltdør i glas ud til en altan, der er stor nok til, Cora ville kunne dreje rundt med vingerne fuldt udbredte, og stadig have massere af plads til en mere derude. Der er selvfølgelig gelænder på derude, og mulighed for børnesikring på flere måder. Til venstre for døren, er der en dør der står åben ud til et stort toilet, med både spabad og almindelig bruser, samt et WC og en håndvask med censor, meget moderne. Til højre var der ligeledes en dør åben ud til et køkken, også meget moderne, med både miniovn, mikroovn, fire kogeplader, elkedel, kaffemaskine, køleskab med fryser og massere af skabsplads. I et af skabene vil der være forskellige andre maskiner, så som håndmikser, foodprocessor, toaster, tassimo maskine og mange andre. I de andre er der normale ting, så som glas, kopper, tallerkner, bestik i en af skufferne og meget andet. I stuen ligger der en tablet magen til den, de bestilte mad på tidligere, denne gang bare med muligheden for at indrette sit eget hjem. Som standard i stuen er der en stor hjørne sofa med chaiselong i den ene side, som kunne løftes op og har opbevarings plads nedenunder. Der er et stuebord, hvor tabletten ligger på, et halv-stort TV/fladskærm, et rektangulært spisebord lige rundt om hjørnet fra entreen, med seks stole, og et TV bord under TV'et. Til både højre og venstre er der en dør åben ind til to ens rum. På værelserne er der en stor dobbeltseng, et tøjskab, vinduer i enden, nattebord på begge sider af sengen, knager ved siden af døren hvorpå der var morgenkåber og hjemmesko nedenunder. Værelserne er store og med massere af plads til at have kontor derinde samtidig, uden at det ville forstyrre nogle. Logan går ind efter Cora, og går direkte over efter tabletten, som han så rækker til hende når hun er færdig med at undersøge det hele, hvis det er hvad hun vil. "Du kan ændre det hele herpå hvis du vil, det du ser lige nu, er hvordan et værelse ser ud til at starte med, og herpå kan du bestille præcis hvordan du gerne vil have værelset skal se ud. Det er en luksus kun familieværelserne og lærernes værelser har. Men hvad synes du?" spørger han, og afventer hendes svar og reaktion.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Man Feb 01, 2016 12:08 pm

Cora følger stille med og tager sine hansker da de går forbi dem.

Cora smiler mens hun går rundt og tager tabletten mens hun går ud på terrasen og kigger stille på den mens hun nynner en lav tone. Der går ikke mange sekunder før E10 med fuld fart lander på gelænderet og skraber let op.
Cora ser igennem efter en papegøje pind til E10 så hun kunne bevæge sig rundt mellem rumende "Hvad for en skal det så være" spørg hun roligt og E10 kommer over og kigger med, Cora trykker på den af dem E10 gerne ville have. Hun går så ind igen mens E10 sidder på hendes skulder "Jeg kan godt lide det, minder meget om de steder jeg har overnattede førhen" smiler hun stille og smider sig på sofaen og tager hanskeren på.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Man Feb 01, 2016 12:49 pm

Xavier er også fulgt med, ganske stille, men kan nu ikke holde et gab tilbage da de to andre er gået ind på værelset. Han ruller stille lige indenfor døren, hvor han så ser E10 komme tilbage og dem stå med tabletten, og griner. "Det ser ud til at I har styr på det her, så jeg vil sige tak for i aften og gå i seng. Hvis der er noget som helst, så kalder I bare!" siger han, inden han med et smil vender om, og kører ud mod gangen igen. Han stopper i døren, og vender så om, triller over til Cora og rækker en nøgle frem til hende.
"Her, så kan du selv bestemme, hvornår du vil have gæster og så videre, det er dit værelse nu til at gøre lige hvad du vil." siger han, og vender så om igen "men godnat I to! Vi ses vel imorgen!" slutter han, og forsvinder denne gang helt ud af døren.

Logan ser at E10 kommer tilbage, og går straks over til Cora for at nusse E10, og ser derved, de allerede har lavet deres første bestilling.
"Cora, bare så du ikke forventer for meget. De fleste er gået i seng nu, så du skal ikke regne med at noget af det du bestiller nu, kommer førend i morgen. Du kan dog være heldig, at de kommer i løbet af natten og flytter rundt med det, som du gerne vil have det, eller som du tegner det der" siger han, og trykker på en af mulighederne i bunden, hvor den så spørger, hvor hun vil have hendes nyindkøbte papegøjepinde placeret, og et billede af hele lejligheden kommer frem som en plantegning, med alt indholdet. I højre side er der en zoom knap samt muligheden for at gå i 3D og placere ting i højder frem for kun et sted i rummet, som man gør med et bord eller sofa. Han træder et skridt tilbage, og aer så E10 ved brystet for at få hende over til sig, og for at vise, hun gerne må kravle rundt på ham også.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Man Feb 01, 2016 1:23 pm

Cora kigger stille på Xavier og nikker så "tak" smiler hun stille mens E10 hopper ned og over til Logan.

Cora nikker stille til Logan "De skal også have love til det, jeg ved blot at hun gerne vil have det" smiler hun og placere en i stuen og en inde ved sengen, og en på balkonen og rykker så stille rundt med nogle af møblerne mens hun nu var igang
"Hun er virkelig bleven glad for dig" smiler Cora stille og gaber.
E10 ligger sig ved siden af Logan med lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Man Feb 01, 2016 2:25 pm

Logan smiler, og gaber ligeledes en enkelt gang, og siger så med et grin
"Den ene abe, får den anden til at gabe. Det kunne godt være vi snart skulle kalde det for en dag, og så gå hver til sit?" siger han, og bøjer sig så ned for at ae E10 et par gange. "Ja, det virker sådan. Det har jeg slet og ret ikke noget imod, jeg synes derimod det er dejligt, hun ikke er imod mig, som hun var imod Storm tidligere." slutter han, blinker og griner lavmælt, og gaber så igen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Man Feb 01, 2016 3:17 pm

Cora smiler "det tror jeg også vi skal sige selv E10 er ved at sove" smiler hun
"sov godt" smiler hun træt til logan og gaber

_______


Cora går i bad, efter logan er gået og går i seng

-OUT
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1Man Feb 01, 2016 4:00 pm

Logan smilede, inden han rejste sig igen, og gik over imod døren.
"Godnat og sov godt du! Vi ses imorgen begge to!" sluttede han med et smil, og gik direkte op til sit værelse, hvor han hurtigt skiftede til badebukser og tog ned i svømmehalen for at svømme lidt, han skulle jo gerne holde formen.

- OUT

(Logans aften forsætter i denne tråd)
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Sponsoreret inhold





To er godt. Tre er for mange. Empty
IndlægEmne: Sv: To er godt. Tre er for mange.   To er godt. Tre er for mange. Icon_minitime1

Tilbage til toppen Go down
 
To er godt. Tre er for mange.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
De Nye X-men :: Skolen :: Udearealer-
Gå til: