De Nye X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

De Nye X-men

A school and world, where everything is posible!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 11:21 am

"Havde du kun været et våben, så ville du ikke have ladet mig være her! Så havde du udryddet mig for længst!" siger han, og kæmper imod chokbølgen så godt han kan, og bevæger sig hen til det sted, han blev skubbet fra. "Og hvis du mener, jeg intet ved om jer, så fortæl mig dog hvad det er, jeg skal vide! Jeg nægter at tro, du kun er et våben og intet værd! Du er så meget mere!"
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 11:35 am

"du er her KUN fordi Eric sagde de to sølle ord" hvæser hun

"missionen var at dræbe DIG" hvæser hun arrigt og falder sammen og begynder at græde "jeg vil ikke mere" hulker hun
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 12:26 pm

Xavier stopper chokeret op. Nej, det kunne ikke passe, Eric ville aldrig gøre ham noget ondt... Eller ville han? Han sætter sig ned, chokket er tydeligt at spore, det kan jo slet og ret ikke passe! Han tager sig til hovedet, rejser sig så op igen, og flyver over imod modsatte kant, så hurtigt han kan komme til, og gør så der, alt hvad han kan for at smelte sig ud, slå på isen, og prøve at komme væk. Til tider kigger han over skulderen, for at se, hvor langt væk, Nattalia er.
"Du lyver, det er noget, de har fortalt dig du skulle sige, hvis du nogensinde blev overrumplet af nogle! Du er ikke et våben, missionen var ikke at dræbe mig, det ville Eric aldrig gøre!" råber han og sætter sig nu op af væggen, mens han bruger alt sin energi på at smelte isen, så godt han kan komme til, øjnene lukkede og hænderne på isen bag ham.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 1:25 pm

"Missionen var at dræbe dig! men nej Eric havde ikke noget med det at gøre! ellers ville han for helvede ikke redde dig!" hvæser hun tilbage og går nærmere ham alle tegn på følelser foruden vrede forsvandt i det sekund Xavier satte sig ned "Han havde intet med det at gøre, det sagde han selv." siger hun roligt og sætter sig en lidt væk fra ham "det hjælper ikke uanset hvor meget du prøver" siger hun og kigger omkring sig og sukker så. "Da jeg kom frem første gang var der intet vel?" siger hun retorisk

"Hvad end du havde lavet før du kom ned den dag, havde givet dig en bestemt duft" fortsætter hun "Duften var i modsat vindretning, og da Fiey overtog kom du ind i vindretningen, det slår næsten alle Coras forsøg på modstand. Jeg får mere eller mindre frit lejde." siger hun roligt for roligt "Duften bliver kun brugt hvis de ikke stoler på at jeg dræber vedkommende" sukker hun "Kun Eric og nogle få andre kan standse det" siger hun så igen alt for roligt "så nej Eric ville ikke med det vil dem der skabte mig" siger hun og kigger roligt på isen.

"Der sker noget derude" mumler hun da små revner i isen er begyndt at dukke op.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Admin



Antal indlæg : 51
Join date : 22/02/16

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 1:50 pm

Eric sukker Logan havde stået som vagt konstant over Cora siden E10 forsvandt, og det havde i starten ikke bekymret ham at hun var gået i koma men nu efter 6 måneder. Han sukkede, selvom han helt ikke ville give hende en AHP-sprøjte men det virkede desværre til han ikke havde meget af et valg.

Logan var gået på toilettet, så han havde kun denne ene chance. Han var hurtigt inde og fandt også droppen og sprøjten frem, og i det han vender sprøjten, taber han den. Han kigger på døren og sukker "slap dog af" mumler han og samler den op fra under sengen og tager så igen droppen. tager hætten af nålen og skal til at give hende sprøjten da døren går.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 1:54 pm

Xavier åbner øjnene og kigger på hende. Han vidste det, Eric ville aldrig gøre det her imod ham! Han smilede kort, og bliver så alvorlig igen.
"Jeg vidste, det ikke var ham." siger han, uden nogen form for følelser "Han ville aldrig kunne skade mig, uanset hvor ofte, han har prøvet!" et lille smil kom frem igen, men det forsvandt lige så hurtigt som det var kommet
"Om der var noget her, første gang du kom frem? Det kan jeg ikke svare på, der var jeg her jo ikke. Men jeg vil tro, der ikke var noget." slutter han med sammenknebne øjne.

Xavier både ser og mærker revnerne komme frem, lidt før Nattalia mumler de er der, og hører derfor ikke rigtigt den sidste del, som hun fortæller, da han i stedet har rejst sig, og løben til den nærmeste revne, inden han står her, og hamre løs på stedet.

______

Logan kommer tilbage fra toilettet i samme øjeblik, som Eric får sat sprøjten i hendes drop
"NEJ! Hvad laver du??!?!??!" skriger han, og løber over imod Eric så hurtigt, hans ben kan bære ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Eric
Admin



Antal indlæg : 51
Join date : 22/02/16

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 2:07 pm

Eric kigger på ham og sukker og bevæger den ene hånd let så han hænger op af væggen "Bliv der, hvis du gerne vil have hende tilbage" siger han roligt og trykker sprøjten i bund ind i droppen "Der vil ikke vare længde før hun vågner" siger han roligt og går væk fra hende og slipper Logan, dog klar til at sende ham tilbage igen hvis han forsøger at gøre ham noget
Tilbage til toppen Go down
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 2:12 pm

Pludseligt sendes der chok bølger igennem hele sindet og isen slår store revner "Det er AHP´en" siger Nattalia og hiver Xavier med over til Cora, for at han ikke bliver ramt af de stor stykker af is der falder ned mod dem.

E10 bliver synlig ikke langt fra dem og skriger op og flyver over til dem og skaber en barriere og rør kun ved Cora og hurtigt begynder den sidste kappe af is at smelte "Pas på hende" smiler Nattalia og går væk fra dem og lader sig synke ned i mørket.

Cora åbner roligt øjnende og kigger på Xavier og E10 "Undskyld" siger hun hæst til Xavier og smiler så stille
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 2:22 pm

Logan skriger da Eric smider ham op af væggen, men kan egentlig ikke rigtigt gøre noget ved det, og bliver derfor tvunget til at blive hængende. Da han endelig slipper ham, falder han på knæ, men rejser sig hurtigt op.
"Hvad har du gjort?" skriger han, og bevæger sig langsomt over imod Eric, langsomt, så han ikke bliver smidt med igen. "Hvorfor gav du hende den sprøjte? Hvad fanden er du ude på???"

Det hele går så hurtigt, at Xavier ikke når at reagere ret meget, og da Nattalia snakker til ham til sidst, reagere han kun fordi hun efterfølgende forsvinder, han er nærmest blevet lammet af, hvad der skete. Han rejser sig, nikker til Nattalia lige inden hun vender sig, og går så helt over til E10 og Cora, og begynder selv at lave et par barriere til at beskytte dem med. Da Cora åbner øjnene, smiler han stort. "Velkommen tilbage!" halvt råber han, og giver hende så et hurtigt kram, inden han sætter sig ned ved siden af hende og laver flere barriere.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 2:24 pm

Cora griner let "E10 gider du" smiler hun og laver en lille åbning så E10 kan komme ud.

Tilbage til toppen Go down
Eric
Admin



Antal indlæg : 51
Join date : 22/02/16

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 2:27 pm

Eric sukker "Det hjælper hende til at vågne" svare han og viser Logan at han ikke skal komme tættere på "Jeg er ikke ude på noget, andet end at hjælpe hende, så hvis du nu pakkede dine fordomme væk og kiggede en smule mere på heldheden så vil du også se jeg intet ondt vil hende" svare han helt roligt
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 8:30 pm

Xavier ser E10 flyver ud, og tager det så lidt mere med ro.
"Hvad var det, der skete? Det er ret ubehageligt at der var så meget is over det hele, når man er ude af stand til at gøre noget som helst! Selv min tidsfornemmelse forsvandt, for af hvad Nattalia fortalte, er der gået flere måneder.... undskyld, er du okay?" han stopper sig selv, da han kommer i tanke om, det ikke er sikkert, hun har lyst til at man snakker for meget til hende, når hun nu først lige er kommet tilbage fra koma.

__________
Logan sukker, og kigger surt ned i jorden, inden han sætter sig hvor han står, med korslagte arme og ben, ret sur og muggen over at han ikke må komme over til Cora. Han sætter sig til at mumle alt muligt ned i gulvet, og halvdelen kan ikke høres, men det der kan høres lyder lidt som "jeg skal nok få hævn" og sådanne. Det er tydeligt, han ikke er tilfreds med situationen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 8:40 pm

"isen smelter og E10 kan bryde isen hurtigere så vi kan komme ud indenfor den næste times tid" svare hun med en smule mere stemme end før "det ved jeg ikke det har Eric altid kunnet" svare hun stille "Nattalia kaldte det AHP vækning. Mere ved jeg desværre ikke" sukker hun
"jeg har det godt taget omstændighederne i betragtning" smiler hun "hvad med dig? Hun var ikke for slem mod dig" spørg hun
Tilbage til toppen Go down
Eric
Admin



Antal indlæg : 51
Join date : 22/02/16

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 8:47 pm

Eric sukker blot og kigger roligt på hende, mens E10's arbejde bliver synligt, da hendes puls bliver mere og mere normal, i stedet for den dvalepuls hun havde haft, også hendes vejrtrækning bliver mere retmæssig, hvilket kan aflæses på de forskellige maskiner.

"nu går der ikke længe" smiler Eric roligt og kigger opgivende på logan "du må godt gå over til hende, men det er på eget ansvar, for i det hun vågner, kan hendes kræfter godt være en smule ustabile" siger han med et suk og flytter sig så Logan kan, hvis han vil, komme forbi.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 8:58 pm

Xavier griner let.
"Det er da altid noget! Og en time må jo et eller andet sted føles som minutter for mig." slutter han med et grin, og kigger så rundt, inden han laver et skjold mere lige over dem, sekundet inden en kæmpe klump is ramler ned på skjoldet. "Det var da vidst i sidste sekund det der" siger han med et grin, og vender så opmærksomheden tilbage til Cora.
"Hun fortalte mig lidt om sig selv og noget, hun fortalte også hvad AHP var for noget, så jeg ved da lidt om hvad der sker nu. Hun var såmen ikke helt så slem igen, det var nok nærmere mig, der var den irriterende. Jeg prøvede jo at komme ud og gjorde alt muligt imod isen, men lidt lidt hjalp det, så... tjah.." han trækker på skuldrene, og kigger så undersøgende på Cora efter tegn på, hvordan hun har det, hvor længe der er gået og andre helbredsmæssige ting også.

_________
Logan rejser sig straks, og løber over ved siden af Cora, fuldstændig ligeglad med hans advarsel. Han smiler stort, da han ligger mærke til at hendes puls bliver mere normal igen, og skubber i farten til Eric, så hårdt han kan komme til for at komme om ved siden af Cora. Han kigger over på Xavier, hvor der stadig ingen forandringer er sket, og sukker. Alt det kaos der havde været på skolen det sidste halve års tid, alle de elever, der havde besøgt hospitalet, alle de skader der var sket... Logan ryster en smule ved tanken om, hvad Xavier mon kunne finde på at gøre ved blandt andet ham, når han vågnede. Logan vidste jo udmærket godt, at var Xavier fraværende, så var det ham selv, Scott og Jean der skulle styre troperne. Scott og Jean havde været på en mission for at finde ud af, hvad der var sket med Cora, uden held, så der havde kun været ham tilbage. De var kun lige kommet tilbage for et par dage siden, og siden da, havde den stået på oprydning fra deres side af.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Eric
Admin



Antal indlæg : 51
Join date : 22/02/16

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 9:58 pm

Eric kigger irriteret på Logan og sætter sig roligt på en stol et stykke fra Cora, da han ved Logan står for skud når hun vågner. hvilket gør at han har et let smil på som om han havde gjort noget, men han sidder blot og beskuer Logan små humørsvingninger og vidst også godt hvorfor han var glad og alligevel en smule bekymret, for han havde ikke helt gjort det han skulle, men mon ikke Xavier vil mene at det blev straf nok når Cora vågnede.
Tilbage til toppen Go down
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Man Feb 22, 2016 10:04 pm

"IHHP!" kom det fra Cora da isen blev smadret mod barrieren "Jo tak det tror jeg vidst også det var" smiler hun og kan heller ikke lade vær med at grine

"Det er nu rigtig nok, for det sidste is er smeltet, så du kan teknisk set komme ud nu, praktisk vil jeg vente til de sidste klumper er helt væk" smiler hun og kigger ud hvor der nogle steder ligger isklumper som den der havde smadrened ned i Xaviers barriere.
i forhold til hvor længde hun har været i koma virker der ikke til at være nogle forværring af hendes muskulatur eller noget andet der skulle indikere hvor lang tid de havde været der "Hvad kigger du efter" spørg hun og sætter sig let op med hovedet på skrå og et let barnligt smil
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Tirs Feb 23, 2016 10:20 pm

Xavier griner lidt mere af hendes reaktion, og smiler til hende igen, og ser så hvordan den sidste is smelter bort.
"Det vil blive godt at komme ud, men jeg tror nu lige jeg venter lidt, hvis det er okay med dig, så kan vi følges ad og støtte hinanden?" siger han, og kigger spørgende på hende.

"Undskyld, jeg prøver bare at finde ud af, om du er helt okay, om der er noget galt, og hvor længe der egentlig er gået." siger han med et stort smil. Egentlig er han meget glad for at have fået Cora tilbage, så han gøre ikke meget andet end at smile hele tiden.


_______

Logan gør ikke så meget, kigger blot på de forskellige skærme, rejser sig så, og sætter sig på den modsatte side af Cora, så han sidder med ansigt imod Xavier, frem for imellem dem, som han gjorde før. Sengen til højre for Cora stod tom, da det var der, hvor E10 lå før hun forsvandt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Tirs Feb 23, 2016 10:36 pm

Cora smiler "det kan vi vel" svare hun med et smil

Hun kigger stille på E10 der lander ved siden af barrieren og hakkede let på den "Så er hun færdig" smiler Cora og kigger stille på Xavier "Jeg kunne spørg dig om det samme. Det er jo dig der har været fanget herinde" smiler hun venligt "og jeg vil tro der er gået et halv års tid, som Nattalia sagde" sukker hun men smiler stadig "Jeg har det godt, men der er folk der venter på os" smiler hun

"Skal vi?" spørg hun og rejser sig med et smil og det er tydeligt hun vil tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Tirs Feb 23, 2016 11:07 pm

Xavier laver en åbning i barrieren, så E10 kan komme ind, kigger så hurtigt rundt med undersøgende øjne, og fjerner til sidst barrieren helt, inden han går over til E10, og aer hende let. "Havde jeg haft nogle kiks, ville du have fået dem" siger han, og nikker så til Cora. "Jeg har det ganske udmærket. Nok bare en smule udmattet, men hvad kan man forvente? Seks måneder væk fra min egen krop, har sit tag på den mentale energi" han grinte lidt, og gik så tilbage til Cora. "Vi tager afsted, når du er klar!" slutter han, og tager hendes hånd og letter et par centimeter, klar til at følge hende opad. Han kigger imod E10. "Jeg tror også, du er meget savnet. Vil du med nu, eller kommer du først senere?" spørger han og venter på, hvad Cora gør. Flyver hun opad, følger han efter, ellers afventer han bare.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Cora




Antal indlæg : 188
Join date : 05/12/13

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Tirs Feb 23, 2016 11:12 pm

Cora nikker "Det er forståeligt" siger hun og smiler. E10 skraber muntert op da Xavier aer hende
Hun tager hans hånd og smiler roligt og flyver op mod overfladen med E10 lige i hælende, E10´s ild brænder meget i forhold til at de er inde i hendes sind.

Omkring Coras krop begynder små gnister at dukke op.

Tilbage til toppen Go down
Eric
Admin



Antal indlæg : 51
Join date : 22/02/16

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Tirs Feb 23, 2016 11:20 pm

Eric opdager hurtigt de små gnister og sukker stille.
Han havde måtte bide i det sure æble Logan havde jo en smule ret i at han tit arbejde for at gøre det nemmere for ham selv, men hvis Cora, hans lille pige, ville blive her, så måtte det være sådan. Han smiler ved tanken om deres møder, selvom han kun få gange havde mødt Cora, havde han mødt Nattalia mange gang, mens hun voksede op.

Han fortrød inderligt, at han ikke havde taget hende med sig, da han så hendes fønkis første gang. Ikke så meget fordi hun havde den, men fordi han følte det på en måde, var hans skyld at hun havde gjort de forfærdelige ting, som de andre havde manipuleret hende til at gøre.

Dette giver ham et let skuffet men også små vred udtryk"Logan det vil nok være en god ide at gå lidt væk fra Cora" siger han og det lyder mere som om det er Logan der var problemet.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Tirs Feb 23, 2016 11:55 pm

Logan ligger hurtigt mærke til de små gnister, og kigger undersøgende på dem, inden han trækker sig lidt tilbage.
"Du skal ikke fortælle mig, hvad jeg skal gøre! Du forsvandt i 3 måneder, hvad lavede du der, siden du lige nu gør mig til problemet?" siger han halv-vrissent, og går så over imod ham, dog hele tiden med opmærksomheden halvt rettet imod Cora. Han kigger sig over skulderen flere gange imens han, vredt, går over imod Eric. "Vi havde brug for dig her på skolen, det er lige så meget din skyld, hvordan skolen har været et kaos den sidste tid, det er dig, der fik Cora i koma, og fanget Xavier derinde!" han stoppede op omtrent halvvejs over imod Eric, vendte sig så kort imod Cora igen, inden han vredt kiggede tilbage på Eric og ventede på hans svar og reaktion
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Eric
Admin



Antal indlæg : 51
Join date : 22/02/16

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Ons Feb 24, 2016 12:04 am

"Jeg gør ikke dig til problemet her" svare han og sukker "Lad os lige huske på at det er ikke den aftale Xavier og jeg har. Jeg har ikke sagt ja til at babysitte eleverne, men til at hjælpe med at finde nye og det er hvad jeg har lavet! At jeg også hentede AHP til at hjælpe Cora med, må du meget undskylde, men jeg troede du bekymrede dig for hende" svare han og rejser sig fra sin stol
"Og hvordan skulle jeg lige kunne "fange" Xavier inde i en andens sind! Det er ikke min skyld han ikke trak sig ud i tide!" galper han små vredt tilbage

"korrekt det er min skyld Cora gik i koma! men det er klart bedre end at Nattalia havde dræbt Xavier" hvæser han tilbage og ligger meget tryk på at Xavier ville have været død ellers.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1Ons Feb 24, 2016 12:21 am

"Jeg kender ikke til din såkaldte 'aftale' med Xavier, jeg ved kun, han fortalte mig, du ville hjælpe alle os andre her på skolen, deriblandt også sørge for der var orden og ro blandt eleverne og at de kom til timer og alt det kedelige, vi andre gør!" siger han højlydt og vredt.

Han skuler undskabsfuldt til Eric. "Påstod du lige, jeg ikke bekymre mig om Cora? Har du et dødsønske??" skriger han op, og farer så lige fluks imod Eric med klørerne trukket, åbenlyst meget vred.

"Cora ville ALDRIG gøre Xavier noget som helst! Hun vil ingen noget ondt!" skriger han, mens han stadig bevæger sig over til Eric.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Sponsoreret inhold





1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 1, 2, 6 måneder uden tid (mental)    1, 2, 6 måneder uden tid (mental)  - Page 2 Icon_minitime1

Tilbage til toppen Go down
 
1, 2, 6 måneder uden tid (mental)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
De Nye X-men :: Skolen :: Rundt om på hele skolen-
Gå til: