De Nye X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

De Nye X-men

A school and world, where everything is posible!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En uventet gæst

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zents




Antal indlæg : 16
Join date : 29/05/16

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Søn Maj 29, 2016 10:39 pm

Der går en mystisk person, stille op af vejen.
Han begynder at nærme sig hoveddøren.
Høj, slank og muskuløs på samme tid, men med en højst besynderlig hudfarve og hårfarve.
Da han kommer op til døren, banker han hårdt på.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Man Maj 30, 2016 12:00 pm

Det var sidst på eftermiddagen, på en helt almindelig onsdag, og de sidste elever fik snart fri fra de sene timer. Nogle gabte, andre sad bare og gloede ud i luften, andre igen sad og holdt øje med tiden. Xavier vidste udmærket godt, han nok ikke skulle pine sine elever for meget længere, og besluttede sig så til sidst at lade dem gå.
"I skal få lov at få fri nu, hvis i til gengæld læser side 201-234 til næste gang. Der vil komme en test på dette emne inden for de næste 14 dage!" slutter han, og begynder så at pakke sammen, mens den sædvanlige støj fra elever der pakker sammen, begyndte. Mange snakkede om, hvad de skulle i weekenden, og om den store fest, som de ældste elever havde holdt ugen forinden. Klasselokalet blev hurtigt tømt, og strømmen af elever der bevægede sig imod spisesalen var efterhånden den eneste larm, der var. Xavier pakkede de sidste af sine ting ned, og trillede så imod sit kontor, hvor ha passerede den store egetræsdør - hoveddøren. Han holdte her et par minutter mens han tænkte, og beundrede hans skole og glæden der var her. Han smilede til de passerende elever og lærer, og til sidst var gangen så godt som tom, kun enkelte elever løb imod spisesalen for at få aftensmad.

Der lød et hårdt banken på døren.
Xavier fik sig et mindre chok, men blev hurtigt klar i hovedet igen, og vendte sig så imod døren og åbnede den langsomt.
Udenfor stod en høj muskuløs mand med en sjov hudfarve. Der var ikke den mindste smule overraskelse at spore i hans blik eller udtryk, hans holdning var velkommende og ellers ret neutral.
"Hej! Hvad kan jeg hjælpe dig med?" spørger han, klar til at sende en besked ud til eleverne om at forberede til besøg af folk, der ikke er mutanter. Skolen skulle jo stå som en almindelig skole for omverdenen, for at de kunne få lov at være i fred. Han triller alt imens langsomt ud foran og får lukket døren bag sig, så det ikke er til at se ind.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Zents




Antal indlæg : 16
Join date : 29/05/16

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Man Maj 30, 2016 1:31 pm

Da døren blev åbnet, smiler han mildt til personen i døren, og da personens øjne har vænnet sig lidt mere til lyset udenfor, kan man se at ørerne er MEGET spidse, hans øjne er glødende røde, hans hud er helt mat sort og hans hår er ildrødt.
"Hej, jeg har hørt at dette sted, er en skole for "specielle" personer"
Han kigger mildt, og meget roligt på Xavier, mens at han tænker, at han godt ved at Xavier kan høre hans tanker, og med en lille besked om at han ikke vil folk noget ondt.
"Det skulle gerne være her... Ikke?"
Han kigger spørgende på Xavier, mens at han bare lader tankerne flyde rundt om.... Spaghetti?
"Må man gerne komme ind?"
Han kigger roligt på Xavier.
"Åhhhh gud, hvor uhøfligt af mig... Mit navn er Zents, Zents Rincarvornon Voronwë, og jeg har såmænd hørt fra forskellige steder, at dette sted, skulle være for "specielle" personer."
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Man Maj 30, 2016 6:55 pm

Xavier misser et par gange med øjnene, da han kommer ud, og får først nu et rigtigt blik på Zents. Hans flotte røde hår, de spidse øre, de flammende røde øjne, og den natsorte hud var noget han ikke havde set før. Ikke sort i alt fald, hvilket kun gjorde, at det røde hår stod endnu mere frem. Xavier blinkede et par gange mere, og prøvede at holde øjenkontakt uden at blive fuldstændigt blændet af solens sidste stråler. Han sendte en hurtig tanke til Storm om at sende en lille sky for solen, og 20 sekunder senere, kunne Xavier kigge imod Zents uden problemer.
"Denne skole er for specielle personer, så jo, du er kommet til det rigtige sted. Men hvad kan du om jeg må spørge?" siger han, og prøver imens at finde et eller andet tegn i Zents hjerne på, hvem han er og hvad type menneske han er. Han hører ikke den første hilsen Zents sendte ham, men hørte i stedet Spaghetti spaghetti spaghetti, og et lille rumlen undslap hans mave. Det var jo immervæk ved at være aftensmads tid.

"Jeg er Professor Charles Xavier, jeg er rektor og underviser her på skolen. Hvis du lige vil vise kort, hvad du kan, så kan vi gå ind og spise bagefter? Vores kokke er ved at sætte aftensmaden på bordet derinde nu." svare han, og viser med en arm det kæmpe grønne areal der er lige nedenfor hoveddøren, inden han så åbner døren også, sådan at de kan komme ind.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Zents




Antal indlæg : 16
Join date : 29/05/16

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Man Maj 30, 2016 8:12 pm

Zents lader tankerne fortsat flyde omkring spaghetti, og så lige hurtigt forbi noget med tankelæsning, og derefter spaghetti.
"Er det nu også nødvendigt? Xavier? Er det ikke dit navn?"
Før at Xavier når at svare, har Zents flyttet skyen ud af syne med vind, og har tændt et lille bål bagved Zents, på plænen. Og før at Xavier når at svare, så har Zents tænkt, at han også godt kender til tankelæsning, og at han VED at Xavier gør det lige nu.
"Er det fint nok, eller vil du gerne havde at jeg viser noget mere?"
Han siger det hele stille og roligt, mens at han kigger Xavier i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Man Maj 30, 2016 9:15 pm

"Ja, det er Xavier jeg bliver kaldt. Professor Xavier." siger han roligt efter skyen er forsvundet fra himlen igen. Denne gang hører han dog hans kommentar i tankerne, og stopper der straks med at læse flere tanker. Han ser bålet på græsplænen og sukker let.
"Jo, det er helt i orden! Du må gerne komme ind. Du skal vide, det er ikke fordi jeg ikke tror på dig, vi har bare haft besøg af ganske almindelige mennesker også, og de skal jo helst ikke lukkes ind på en skole fyldt med mutanter der ikke er i fuld kontrol af sig selv." siger han med et grin, og skubber så døren helt op så de kan komme ind. "Inden vi går helt ind, vil du så ikke lige slukke det lille bål dernede? Vores gartner har kæmpet ret meget med vores udearealer på det sidste efter et mindre uheld med en af eleverne." sluttede han med et grin, og holdte døren, så Zents kunne komme med ind.
"Skal vi gå op på mit kontor og snakke, eller vil du hellere ind og spise i spisesalen med de andre?" spørger han og afventer.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Zents




Antal indlæg : 16
Join date : 29/05/16

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Man Maj 30, 2016 9:25 pm

"Jamen, selvfølgelig Professor"
Zents ser en gartner komme gående, og da gartneren ser det lille bål, sukker han meget tydeligt og opgivende. Zents slukker ilden med en lille omgang vand, og får græsset til at vokse nok op, sådan at man ikke kan se det brændte.
"Sådan, er det fint nok?"
Zents kigger efter gartneren, hvor i at han kan se de små "julelys" i gartnerens øjne.
"Og angående mad eller kontoret, så vil jeg da mene at du selv vil fortrække maden, efter at du har hørt så meget på min spaghetti tanker, og hvis jeg ikke er helt galt på den, blev du selv en smule småsulten af det... ikke?"
Zents kigger ventende på Xavier.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Man Maj 30, 2016 9:53 pm

Xavier grinte let. "Hvis det er hvad der får dig til at vælge spisesalen over kontoret, så kan jeg fortælle at der er mulighed for at få mad leveret direkte til døren i hele hytten!" siger han med et smil, men er allerede på vej imod spisesalen.

Da de når spisesalen, triller Xavier direkte igennem og ud i køkkenet, hvor han triller hen til bordet midt i køkkenet. Den ene af kokkene kommer hen med det der ligner en tablet, men hvorpå der er et kæmpe menu kort med retter opdelt efter kategorier. Både efter lande og efter navn, eller hvordan man nu ville have det sorteret. Xavier trykkede nogle gange på skærmen og fik sit bestilt, hvorefter han ventede på Zents, og rakte så ham tabletten.
"Her, bestil du noget mad! De kan lave hvad som helst! Selv vores nye ret Armadillo suppe er blevet et ret stort hit efter at en elev fandt opskriften til os!" siger han begejstret og afventer Zents reaktion.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Zents




Antal indlæg : 16
Join date : 29/05/16

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Man Maj 30, 2016 10:43 pm

Zents vælger hurtigt noget mad.
"Skal vi gå? Eller vil du hellere snakke her i køkkenet, mens at vi venter på maden?"
Zents kigger spørgende på Xavier, mens at han leger med en aflang ildkugle mellem fingrene.
"Jeg har altid været fascineret af ild, hvilket er en af de få grunde til, at jeg har valgt at lære at kontrollere denne evne" siger Zents pludseligt, mens at han leger videre med ildkuglen. Zents kigger sig omkring i køkkenet.
"Hvad laver man ellers på denne "skole"?"
Zents kigger mildt spørgende på Xavier.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Tirs Maj 31, 2016 8:07 pm

"Lad os bare blive her og spise. Så kan vi snakke og sådanne også, og du kan få lov til at beslutte dig for, hvor vidt, du vil blive på skolen, eller om du vil videre. En ting må du dog love mig. Hvis du vælger at tage herfra, må du ikke fortælle andre om skolen. Jeg prøver at holde den så hemmelig som muligt, for at eleverne her kan få lov at blive trænet op i fred, uden trusler fra menneskerne omkring os" siger Xavier stille, og nikker til kokken, som kommer over og henter tabletten.

Xavier nikker. "Jeg kan også godt lide ild, og hvad det kan gøre, men du skal passe på herinde. Sidst der var en der legede med ild, lignede hele hospitalsfløjen en ruin" kommer det roligt fra ham, mens han følger Zents's blik rundt i køkkenet.
"Her på skolen lærer vi elever at styre deres evner, at færdes mellem almindelige mennesker, hvordan det er at have et ganske almindeligt job, selvom man er speciel og har evner som vi har. Man lære om historien bag de første mutanter, hvordan det blev opdaget, hvor generne sidder, og mange af de ting man ellers lærer på en helt almindelig skole også. Vi har blandt andet kemi, almindelig historie, matematik, den praktiske viden, idræt og kamptræning, mutanternes historie, hverdagens udnyttelser, psykologi, og mange andre fag også. Hvis du vil, kan du låne en af gæsteværelserne til imorgen og så tage en hel skoledag her, før du beslutter dig endeligt?" Slutter han, og har kun holdt de almindelige korte 2-3 sekunders pauser som man nu gør, når man kommer med en historie og længere forklaring.

Få minutter senere, står deres mad foran dem på bordet. Xavier kigger lidt på sin egen mad, og tager så et par mundfulde af sin lasagne lavet med spaghetti i som plader i stedet for de almindelige lasagne plader. Han kigger undersøgende på Zents mad.
"Hvad var det, du bestilte?" Spørger han forundret.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Zents




Antal indlæg : 16
Join date : 29/05/16

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Tirs Maj 31, 2016 8:16 pm

"Nååårrrhhhh, det er bare karameliseret pasta, i en klar suppe, pointen er at skille pastaen lidt ad, og dermed få en form for fyld, også er der ellers noget artiskok kogt i vin, og så med en god smagsrig sovs ved siden af"
Han kigger forventende på Xavier, for at se hans reaktion på det.
"Jeg har selv lavet retten, med lidt inspiration fra rundt omkring i verden"
Zents tager en lille mundfuld med den anden hånd, som han ikke har en ildkugle i. Da han lige har tykket af munden, sender han kuglen flyvende igennem rummet, får den til at undvige alle folk, for derefter at få den halvvejs tilbage, også ellers kvæle den midt i luften.
"Og angående ilden, jeg har skam fint styr på det, men vil gerne deltage i enkelte timer, ikke dem alle dog, da jeg selv har mestret hvordan jeg styre min egen psyke, vrede etc"
Han kigger intresseret på Xavier.
"Vil du gerne prøve at smage?"
Zents tager gaflen, og rækker en bid af pastaen over til Xavier.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Tirs Maj 31, 2016 9:05 pm

Xavier kiggede på retten og tabte kæben, mens han blinker et par gange.
"Jeg tror jeg springer over lige nu. Men hvordan lykkedes det dig at få dem til at lave det, så hurtigt, som de gjorde?" Spørger han, og kigger så tilbage på sin egen mad, igen neutral i ansigtet, og spiser så videre.

Xavier nikker.
"Vi kan sagtens finde ud af at sammensætte dig et specielt skema. Der er jo mange elever her på skolen efterhånden, så næsten hver elev har et skema for sig selv." Han holdt en kunstnerisk pause, og forsatte så.
"Men er det noget for dig? Vil du prøve en dag her på skolen imorgen?" Spørger han nysgerrigt, alt imens han tager de sidste bider af sin mad, og ser ildkuglen lege det sidste mellem kokkene. Det var jo ikke det sværeste at skulle styre, eftersom køkkenet er meget stort, og kokkene er vant til der flyver noget rundt om hovedet på dem hele tiden, og derfor rykkede de automatisk hovedet, hvis de synes noget kom for tæt på.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Zents




Antal indlæg : 16
Join date : 29/05/16

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Ons Jun 01, 2016 4:49 pm

"Jeg vil såmænd gerne spørger, og ekskorteres til mit kommende værelse, da jeg er meget sikker på at jeg kommer til at kunne lide det her"
Zents kigger forventende på Xavier.
"Og angående skemaet, kan vi nok godt finde ud af noget"
Zents tager den sidste bid af pastaen op
"Er du sikker på du ikke lige vil smage?"
Zents kigger forventende efter et svar, og rækker det halvvejs over mod Xavier.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Ons Jun 01, 2016 7:44 pm

"Jamen, hvis du er så sikker på at komme til at blive her, så lad os finde dig et værelse!" siger Xavier, og kigger så på det sidste af sin mad, før han læner sig tilbage, veltilfreds og mæt. Han kigger derefter lidt rundt, og ender til sidst på den udstrakte gaffel. "Nej tak, jeg er mæt!" siger han, og man kan sagtens se, det er sandt, hvad han siger. Kokken hører hans ord, og få sekunder senere er opvaskeren på vej over efter hans tallerken.
"Skal jeg tage din tallerken med, hr..?" spørger opvaskeren. At han er mutant, kan han ikke skjule. Han har fire arme, og noget hår, der ligner spiseligt tyggegummi, og hans hudfarve er langt fra naturlig. Den er ikke hverken mørk, sort, hvid, gul eller noget lignende det, men nærmere tyrkis. Han var som en omvandrende tyggegummi pakke, men med fire arme.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Zents




Antal indlæg : 16
Join date : 29/05/16

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Tors Jun 02, 2016 2:57 pm

"Jeg er ikke færdig med det hele, men du må gerne tage denne tallerken med"
Zents rækker tallerknen til kokken.
"Når jeg lige har spist her, skal vi så gå?"
Zents kigger på Xavier, med et forventende blik.
"Når ja, hvad med eleverne her, hvad er de egentligt "vant" til? Jeg mener, er de vant til at der bare lige pludseligt er en ny person der kommer og banker på?"
Zents kigger nysgerrigt på Xavier, mens at han sluprer det sidste af maden i sig.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Søn Okt 23, 2016 8:27 pm

Opvaskeren nikkede, og gik så tilbage til sin opvask, hvor han på under to minutter har vasket, tørret og stablet de 200 tallerkner, der før stod der.

Xavier grinede kort over at Zents rejste sig og gav tallerkenen til kokken og ikke opvaskeren, men sagde intet til det, for kokken kom bare mere mad på tallerkenen og kom så over til Zents med det igen, og sætter den ved siden af den anden, han er ved at spise af i øjeblikket.
"Jo, lad os bare trisse ud og se skolen, når du er færdig med at spise" siger han, og nikker. "Eleverne her på skolen er svære at overraske. Som du nok har opdaget allerede, er der mange forskellige typer, både med skæl, med svømmehud, med horn, med mange forskellige farver og mange forskellige versioner i både udseende og evner. Hvis man vælger at blive elev her på skolen, vælger du et eller andet sted at se på verdenen med meget åbne øjne og tillade at alt og alle er forskellige på deres egen måde."
Han kiggede rundt, selv i køkkenet, hvor der ikke var ret mange mennesker i øjeblikket, var der synlige forskelle fra kokkene til opvaskeren til konditoren til bager til assistenterne, alle var forskellige og så ud på deres egne måder. De mest normalt udseende i køkkenet i øjeblikket, var dem selv og køkkenchefen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Zents




Antal indlæg : 16
Join date : 29/05/16

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Man Okt 24, 2016 4:59 am

Zents sluprer det sidste af den sidste ret i sig.
"Skal vi?" Zents kigger spørgende på Xavier
"Og hvad med værelse og alt det der?"
Zents begynder at rejse sig, og rækker den sidste tallerken til kokken.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Man Okt 24, 2016 8:38 am

Xavier nikker og begynder at trille over imod elevatoren i det fjerneste hjørne af kantinen.
"Jamen, lad os få fundet dig et værelse først i så fald!" Siger han, imens han tager en anden tablet frem og begynder at trykke rundt på skærmen af denne, alt imens han snakker videre med Zents.
"Hvad slags værelse kunne du tænke dig?" Spørger han, sammen med en masse andre spørgsmål, omkring størrelse, antal rum som er nødvendigt, og hvorfor hvis mere end to (to er standard for studerende, jo mindre der er specielle vilkår, som Xavier skal have at vide inden), om det skal være med sovesofa eller seng, med eller uden tv, med udsigt over vand eller haven, tæt på en elevator, osv osv osv, alt imens Xavier taster alle de informationer, som Zents giver til værelser ind på skærmen, for til sidst at række den til ham.
På skærmen er der, lige som til mad-tabletten, en række på måske 100 forskellige 'lejligheder' fordelt på 7 etager, med plantegninger i den ene side, så man kan se, hvordan den pågældende bolig er indrettet i øjeblikket.
"Du vælger bare den lejlighed, du synes virker mest tiltalende, så tager vi derhen og får dig indlogeret" siger han, da han rækker Zents tabletten, og stadig langsomt triller videre imod elevatoren.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Zents




Antal indlæg : 16
Join date : 29/05/16

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Man Okt 24, 2016 3:50 pm

Zents tager imod tabletten, og følger med Xavier hen mod elevatoren. Zents trykker på det 87 værelse han ser, med 2 rum, seng, tv, og en udsigt over skov.
"Tror bare at det bliver det her, det ser ud til at passe til mig" Zents kigger smilende på Xavier.
"Men hvad forgår der ellers her på dette sted?" Zents kigger halv spørgende på Xavier.
Da de kommer hen til elevatoren, kigger Zents ind i den, før han træder ind.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Man Okt 24, 2016 7:42 pm

Xavier kigger på etagen på tabletten. Etage 8? Der var der ikke mange, der ville op, så var værelserne også det større dog, eftersom det var de nyere rum. Da de ankom til elevatoren, åbnede dørene sig for dem, som var der en bevægelses sensor der fornemmede al bevægelse imod den. Elevatoren var så stor indvendigt, at selv hvis en almindelig person skulle forvandle sig til den størst sete drage, ville der stadig være plads til tre mere, og den så langt fra så stor ud udefra.
"Værelse 8-7-komma-5 tak!" siger Xavier med høj og tydelig stemme, hvorefter elevatoren sætter i bevægelse. "Du kan også bare trykke på knapperne over ved døren, men der er stemmegenkendelse i samtlige elevatore, og så tager den dig bare til nærmeste elevator skakt for det værelse eller studierum du beder om" siger Xavier forklarende, inden han igen vender sig imod Zents.
"Dette er en skole for alle de, med specielle evner, mere udspecificeret som mutanter. Her på skolen lære vi de unge omkring hvordan verden er bygget op, og hvordan du kan kontrollere dine evner, samt hvordan du skal opføre dig ude i den virkelige verden. 90% af alle verdenens mutanter, der idag går rundt uden for skolens mure, har en eller anden uddannelse herfra, for hvis der er nogle der interessere sig for et bestemt emne, så trækker vi en universitets lære ind på skolen og får personen uddannet med speciale i netop det område" han smilede stolt over sine bedrifter "Jeg ved at de livgarder, præsidenten og kongefamilien har i øjeblikket, var iblandt mine studerende. De fleste, der har været her på skolen vælger gerne en uddannelse som livgarde, agent eller lære her på skolen. Selvfølgelig kommer der også nogle til, der som dig allerede kan styre dine evner næsten uden fejl, og der har vi selvfølgelig også de avancerede hold, som jeg også selv underviser." han smilede igen stort, og døren til elevatoren åbnede.
"Skal vi..?" spørger han og triller lidt udenfor døren og 'vifter' med hånden i den retning, som de skal. På væggen står der F8C7 (Floor 8, Corridor 7) med en pil nedenunder, der peger hver sin vej (3-9 den ene vej og 2-8 den anden vej, delt efter lige og ulige numre). Mens de går videre imod værelset fortæller han glad om skolen og hvad der sker til hverdag, hvem der underviser, hvilke fag, der er typiske på skolen, og hvordan man selv er med til at sammensætte sit skema præcis som man vil have det og så videre og så videre.
"Her er vi så!" siger han og stopper op foran dør 5, stikker sit eget kort i døren, og skubber den op, hvorefter han klapper to gange i hænderne og lyset tændes, hvorefter han triller lidt baglæns igen, således at Zents kan træde først ind, så han kan se hele herligheden først.

Indenfor er der først og fremmest en bred entre, efterfulgt af en kæmpe stue, hvor der i enden er en stor dobbeltdør i glas ud til en altan, der er stor nok til, man sagtens kan gå 3-4 brede mennesker igennem på samme tid. Der er selvfølgelig gelænder på derude, og mulighed for børnesikring på flere måder. Til venstre for døren, er der en dør der står åben ud til et stort toilet, med både spabad og almindelig bruser, samt et WC og en håndvask med censor, meget moderne. Til højre var der ligeledes en dør åben ud til et køkken, også meget moderne, med både miniovn, mikroovn, fire kogeplader, elkedel, kaffemaskine, køleskab med fryser og massere af skabsplads. I et af skabene vil der være forskellige andre maskiner, så som håndmikser, foodprocessor, toaster, tassimo maskine og mange andre. I de andre er der normale ting, så som glas, kopper, tallerkner, bestik i en af skufferne og meget andet. I stuen ligger der en tablet magen til den, de bestilte mad på tidligere, denne gang bare med muligheden for at indrette sit eget hjem. Som standard i stuen er der en stor hjørne sofa med chaiselong i den ene side, som kunne løftes op og har opbevarings plads nedenunder. Der er et stuebord, hvor tabletten ligger på, et halv-stort TV/fladskærm, et rektangulært spisebord lige rundt om hjørnet fra entreen, med seks stole, og et TV bord under TV'et. Til både højre og venstre er der en dør åben ind til soveværelset. På værelset er der en stor dobbeltseng, et tøjskab, vinduer i enden, nattebord på begge sider af sengen, knager ved siden af døren hvorpå der var morgenkåber og hjemmesko nedenunder. Værelset er stort og med massere af plads til at have kontor derinde samtidig, uden at det ville forstyrre nogle.
"Du kan ændre hele udseendet af lejligheden og hvilke møbler du gerne vil have, hvor de skal være placeret og så videre ved hjælp af den tablet, der ligger på bordet" siger han med rolig stemme, og triller ikke ind før Zents er kommet ind. "Du skal dog regne med, det ikke er noget, der kommer til at ske med det samme, men måske mens du er til time eller på anden vis ikke er på dit værelse i en længere periode end ti minutter. Du kan endda ændre farven på både vægge og gulv og indrette præcis som du vil have det. Det er en luksus, kun familie boligerne, læreværelserne og de nyeste tre etager har, så nyd det så længe du har det. Når du ikke bruger tabletten, er der en plads specielt lavet under fjernsynet til den, hvor den også kan lade samtidigt" slutter han og venter så på Zents' reaktion på det hele.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Zents




Antal indlæg : 16
Join date : 29/05/16

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Tors Okt 27, 2016 4:58 am

Da Xavier var færdig omkring skema etc, spørger Zents lige hurtigt ind "Hvad med kamp træning, og hvordan man muligvis kan bruge sine evner i kamp, altså, i kamp, som til forsvar."
Zents træder indenfor på værelset, vender sig rundt, og kigger spørgende på Xavier, dog uden at sige noget.
Efter ca 2 minutter, hvor han har tjekket værelset ud, kigger han på Xavier "Værelset er faktisk meget nydeligt sådan som det er lige nu" siger Zents smilende.
"Vil du ikke sidde lidt ned? Ja, nu hvor jeg måske alligevel skal blive her bare et lille stykke tid, kan man vel godt være høflig" Zents smiler igen mens at han kigger på Xavier.
"Hvad underviser du ellers i?"
Under hele forløbet, med at at de kom op til værelset, og var der inde, havde Zents altid en eller anden form for spørgende udtryk i ansigtet.

Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1Tors Okt 27, 2016 8:27 am

"Der indgår almindelig kamptræning i alle skemaer efter det første halve år. Vi skal og vil være sikre på, at hvis skolen bliver angrebet igen, så ved de fleste, hvordan de skal forsvare sig, og hvordan de skal hjælpe de yngre elever med at forsvare sig og så videre og så videre. Hvis man gerne vil træne udenfor skoletiden, er det bare at bede elevatoren tage en til træningscentret, så kan du træne alt det du vil" svare han kort inden han forsætter sine egne informationer.

Da Zents spørger, om ikke han vil sidde ned, kan Xavier ikke holde et lille grin tilbage, idet han slår ud med armene til rullestolen, som han sidder i. "Jamen jo tak, men jeg sidder allerede ned, hvis du ikke skulle have lagt mærke til det" siger han med et smil, inden han triller indenfor.
"Jamen, så beholder du bare tabletten ved tv'et, så kan du ændre hvis du kommer til at mangle noget i fremtiden, eller hvis noget går i stykker. Tro mig, det sker for de fleste" stadig smågriner han, og tager så tabletten og sætter på plads over ved tv'et.
"Jeg underviser i lidt af hvert, men det er primært de psykologiske fag, jeg har, og dem, der har med hjernen at gøre, af logiske årsager." siger han, inden han lukker munden helt til, og med præcis samme lydstyrke forsætter "jeg foretrækker at sende beskeder til alle på en gang på denne måde og ligeledes holde de mere private samtaler på denne måde" forsætter han mentalt med et smil, og venter på en reaktion fra Zents. "Jeg læser selvfølgelig ikke nogle tanker uden tilladelse fra den enkelte, et simpelt dobbelt-tap på siden af hovedet, eller tændingen er et tegn til mig om at du har noget at sige til mig mentalt" slutter han, og afventer de næste spørgsmål, som han ved vil komme om kort tid.
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Sponsoreret inhold





En uventet gæst Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet gæst   En uventet gæst Icon_minitime1

Tilbage til toppen Go down
 
En uventet gæst
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
De Nye X-men :: Skolen :: Rundt om på hele skolen-
Gå til: