De Nye X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

De Nye X-men

A school and world, where everything is posible!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 køkkenet...

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Stella




Antal indlæg : 14
Join date : 26/11/13
Geografisk sted : Viborg

køkkenet... Empty
IndlægEmne: køkkenet...   køkkenet... Icon_minitime1Ons Dec 04, 2013 1:55 pm

stormer ind i køkkenet. "Scot scot." forpustet. "Rouck siger at du ska evakuere gangen med Marks værelse. der er et vindspejl der er gået i stykker."
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

køkkenet... Empty
IndlægEmne: Sv: køkkenet...   køkkenet... Icon_minitime1Tors Dec 05, 2013 12:01 pm

SCOTT

Scott kiggede først forvirret på Stella, inden han bukkede nakken, og så op i loftet. Han skiftede på en sådan måde, som var Xavier ved at forklare ham situationen. Han nikkede kort, inden han igen vendte ansigtet mod Stella igen.
"Ok, kom!" sagde han, inden han vendte sig om, kiggede på kokkene, og sagde så: "Vil I holde maden varm til os? Det her kommer til at tage tid. Desuden kommer der en flok mennesker herind om max fem minutter" der blev nikket, og Scott vendte sig igen om og gik imod døren.
"Kommer I?"
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Stella




Antal indlæg : 14
Join date : 26/11/13
Geografisk sted : Viborg

køkkenet... Empty
IndlægEmne: Sv: køkkenet...   køkkenet... Icon_minitime1Fre Dec 06, 2013 1:12 pm

Følger efter Scott.
Tilbage til toppen Go down
Mark




Antal indlæg : 11
Join date : 25/11/13

køkkenet... Empty
IndlægEmne: Sv: køkkenet...   køkkenet... Icon_minitime1Ons Dec 11, 2013 12:18 pm

Kommer stormende ind i køkkenet og kigger rundt
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 13
Join date : 20/11/13
Geografisk sted : Viborg

køkkenet... Empty
IndlægEmne: Sv: køkkenet...   køkkenet... Icon_minitime1Ons Dec 11, 2013 2:07 pm

SCOTT

"Mark! Kom med!!" råbte Scott, inden han løb mod gangen, imod den strøm af mennesker, Mark havde fået til at komme mod køkkenet. Han skubbede til et par mennesker for at komme forbi, men løb videre. Undervejs kom Jean også dem i møde, og inden længe, begyndte både Jean og Scott at åbne alle døre på hele gangen og få folk ud.
"Hjælp til! Få alt og alle ud fra gangene!!" skreg både Jean og Scott til Stella og Mark, inden de hver især gik videre til næste dør.
Tilbage til toppen Go down
https://denyexmen.danskforum.net
Mark




Antal indlæg : 11
Join date : 25/11/13

køkkenet... Empty
IndlægEmne: Sv: køkkenet...   køkkenet... Icon_minitime1Ons Dec 11, 2013 8:22 pm

Jeg begynder at mase mig forbi folk og åbne døre så de kan komme ud, alt mens jeg beder dem om at gå ud af den nærmeste dør.
Tilbage til toppen Go down
Stella




Antal indlæg : 14
Join date : 26/11/13
Geografisk sted : Viborg

køkkenet... Empty
IndlægEmne: Sv: køkkenet...   køkkenet... Icon_minitime1Tors Dec 12, 2013 7:21 am

Jeg kigger først lidt rundt og tænker: Hvad har jeg dog gjordt?

også løber jeg hen og åbner døre i den modsatte retning af Mark.
Tilbage til toppen Go down
Xavier
Admin



Antal indlæg : 246
Join date : 25/11/13
Geografisk sted : Viborg

køkkenet... Empty
IndlægEmne: Sv: køkkenet...   køkkenet... Icon_minitime1Man Dec 30, 2013 5:10 pm

Der går ikke længe, før alle rum er tomme, med undtagelse af Marks værelse, hvor de stadig arbejde.
"Stil jer ved enderne af gangen, ingen, og jeg mener INGEN må komme ind!!!" sagde Scott, inden han igen gik, og gik igennem alle døre igen og hen til Jean, som stod ved Marks dør, og ventede på, de kunne gå ind. Ikke mere end 5 minutter efter, forsvandt de to lære ind bag døren, og elever begyndte at strømme til i begge ender, nysgerrige for, hvad det var der skete. Flere begyndte at stille sig om Mark og Stella og udspørge dem, da de havde set, det var disse to, der havde været med lærerne.



BE OM, vil I ikke nok skrive nogle indlæg, der er lidt længere, det er ikke nemt at spille på det andet..... Evt. se på, hvordan der bliver skrevet mellem Logan og Meloni, og evt. prøve at gøre noget lignende? Det er som sagt, svært bare at spille på en, der skriver 5 ord..... (;
Tilbage til toppen Go down
http://www.denyexmen.danskforum.net
Sponsoreret inhold





køkkenet... Empty
IndlægEmne: Sv: køkkenet...   køkkenet... Icon_minitime1

Tilbage til toppen Go down
 
køkkenet...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
De Nye X-men :: Skolen :: Kantinen og køkkenet-
Gå til: